Äntligen!

2012-10-24 @ 14:10:00
För ett väldigt bra tag sen beställde jag hem lite kläder.
Paketet kom dock bort på posten så företaget gjorde om min beställning och skickade mig ett nytt paket, detta gjorde de i förra veckan och idag anlände det :) Slapp tullavgiften + att de hade skickat med en present till mig, en superfin somrig långklänning som jag lär använda flitigt i sommar! :D
 
Lovar att fota allt när jag väl ska använda plaggen.
Men just nu får ni allt nöja er med den lilla tjuvtitten ni får på bilden nedan ;)
 
Det rosa blommiga till höger på bilden är presenten de skickade med i paketet.
Eftersom det första paketet kom bort och det andra skickade ett par veckor i efterhand så fanns inte alla plagg inne som jag hade beställt, jag fick därför tillgodokvitto i deras webbshopp och nu lär det snart blir lite mer shopping på deras sida eftersom jag har en del tillgodo där ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

weee va kul med klädpaket, sjyst att du fick den fina klänningen!!!

Svar: Ja det är alltid kul med kläder :D Yes! Blev väldigt förvånad när den låg där i paketet :)
Sanne

2012-10-24 @ 14:49:40 / URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: LINNPLINN

Var har du beställt ifrån? :} Riktigt härliga plagg iallafall!

2012-10-24 @ 15:05:39 / URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0